Translate

7 november 2010

Vad mycket bloggar det finns!


Nu när jag håller på att "inreda" min nya blogg inser jag hur ofantligt mycket bloggar det finns här i världen. Fascinerande...har dock inte riktigt tålamod att ta reda på hur man gör för att texten ska hamna rätt och just nu jobbar jag på att få Min profil mm att hamna till höger i bloggen. Ska ju vara väldigt enkelt men det funkar ändå inte..väntar på att Lisbet ska höra av sig...

Jag reflekterar även över vad jag vill skriva om och vilka jag skriver för och varför...

Bilden ni ser i detta inlägg tog jag idag. Det är utsikten från vår balkong.

2 kommentarer:

  1. Nu hör jag av mej :)
    Jag ska meila dej några adresser som du kan studera... jag är själv ingen hejare alls, lär mej stegvis lite nytt nu och då! Du har kommit långt redan, på en dag!
    Jag tycker du har jättefint här! Vilken härlig utsikt ni har! Nästan som vi...

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du! Det är ingen jättebrådska..du har ju fullt upp med annat...Ha nu en bra vecka!

    SvaraRadera